vrijdag 29 juni 2012

Vaders- en zonen weekend

Als vader met een druk werkend leven (eigen bedrijf) merk ik hoe lastig het is voldoende tijd samen met mijn 8 jarige zoon door te brengen. Ik probeer hem regelmatig naar school te brengen, samen te voetballen, te stoeien na het eten en bezoekjes te brengen aan Naturlis om dooie dieren te bekijken. Toch zijn de echte vader-zoon momenten relatief schaars. De momenten waarop je de verbinding voelt en merkt dat je zoon zich aan jou als vader voedt. Gelukkig heeft mijn zoon ook een aantal andere mannelijke rolmodellen, zoals zijn opa's, buurmannen en sportcoaches die daar een rol in hebben.

Vanuit dit gemis en het verlangen om meer van deze voedende momenten te hebben, organiseer ik, samen met een andere vader, een weekend voor vaders- en zonen. Een heel weekend in de natuur mannen- en jongens dingen doen.  Een moment om samen te zijn en samen te doen. Tijdens dit weekend doen we allerlei activiteiten met elkaar die de band tussen vader en zoon versterken en de ontwikkelen van de jongens ondersteunen. We slapen in tenten, zijn we veel buiten in de natuur, bewegen en sporten, maken vuur en muziek, delen mooie verhalen en zijn bewust bezig met gezonde voeding. Ook voor de vaders onderling een rijke ervaring!

Het weekend vindt plaats op 7 t/m 9 september 2012 op het natuurkampeerterrein 'Ruigenhoek' in Noordwijkerhout. Er is plek voor ongeveer 10 vaders met hun zonen (leeftijd 6-12 jaar). Wil je meer weten over dit weekend, mail dan naar martijn@druide-leren.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten